We use cookies to give you the best experience on our website. You can find information about the cookies we use or options to turn off cookies in the settings.
Asortiman, odnosno ponuda u prodavaonicama, jedan je od ključnih zadataka category managementa, posebno u maloprodajnim kompanijama koje imaju prodavaonice različitih veličina. Dobro definiran asortiman zadovoljava različite potrebe kupaca, utječe na njihovo zadovoljstvo, povećava prihode i profitabilnost maloprodajnih kompanija te doprinosi bržem obrtaju zaliha.
Upravo zato je mStart razvio aplikaciju koja voditeljima kategorija (category managerima) pomaže u formiranju optimalnog i profitabilnog asortimana. Sustav je razvijen unutar multidisciplinarnog tima sastavljenog od stručnjaka iz mStarta te domenskih stručnjaka iz operativnih kompanija.
Kombinirajući iskustvo domenskih stručnjaka s modernim metodama strojnog učenja i umjetne inteligencije (AI), razvijena je aplikacija koja voditeljima kategorija pomaže da kontinuirano unaprjeđuju asortiman, odnosno ponudu u prodajnim mjestima. Analize se temelje na širokom rasponu internih podataka i podataka s tržišta.
Aplikacija korisnicima sugerira dobre (profitabilne) odluke, simulira efekte mogućih scenarija, uzima u obzir utjecaj kanibalizacije sličnih artikala te je u potpunosti integrirana s ERP sustavima svake kompanije.
Uspješno je implementirana u četiri od pet operativnih maloprodajnih kompanija iz Retail grupe: Konzum Hrvatska, Idea Marketi Srbija, Mercator Slovenija te Konzum Bosna i Hercegovina, dok je u tijeku implementacija u Idea Crna Gora.
Ovim projektom kompanije mogu na efikasan način donositi odluke koje povećavaju prihode te je postavljen čvrst temelj za daljnju digitalizaciju i optimizaciju procesa upravljanja asortimanom.
Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia
Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500