Digitalna transformacija upravljanja asortimanom

Asortiman, odnosno ponuda u prodavaonicama, jedan je od ključnih zadataka category managementa, posebno u maloprodajnim kompanijama koje imaju prodavaonice različitih veličina. Dobro definiran asortiman zadovoljava različite potrebe kupaca, utječe na njihovo zadovoljstvo, povećava prihode i profitabilnost maloprodajnih kompanija te doprinosi bržem obrtaju zaliha.

Upravo zato je mStart razvio aplikaciju koja voditeljima kategorija (category managerima) pomaže u formiranju optimalnog i profitabilnog asortimana. Sustav je razvijen unutar multidisciplinarnog tima sastavljenog od stručnjaka iz mStarta te domenskih stručnjaka iz operativnih kompanija.

Kombinirajući iskustvo domenskih stručnjaka s modernim metodama strojnog učenja i umjetne inteligencije (AI), razvijena je aplikacija koja voditeljima kategorija pomaže da kontinuirano unaprjeđuju asortiman, odnosno ponudu u prodajnim mjestima. Analize se temelje na širokom rasponu internih podataka i podataka s tržišta.

Aplikacija korisnicima sugerira dobre (profitabilne) odluke, simulira efekte mogućih scenarija, uzima u obzir utjecaj kanibalizacije sličnih artikala te je u potpunosti integrirana s ERP sustavima svake kompanije.

Uspješno je implementirana u četiri od pet operativnih maloprodajnih kompanija iz Retail grupe: Konzum Hrvatska, Idea Marketi Srbija, Mercator Slovenija te Konzum Bosna i Hercegovina, dok je u tijeku implementacija u Idea Crna Gora.

Ovim projektom kompanije mogu na efikasan način donositi odluke koje povećavaju prihode te je postavljen čvrst temelj za daljnju digitalizaciju i optimizaciju procesa upravljanja asortimanom.

Zainteresirani ste za naša rješenja?

Naša lokacija

Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia

Kontakt centar

Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500