mCRM rješenje izgrađeno na Microsoft Dynamics platformi i namjenjeno za upravljanje prodajom u b2b segmentu u industriji proizvodnje i distribucije robe široke potrošnje. Rješenje omogućava upravljanje poslovnim procesima u prodaji i marketingu kroz optimizaciju, standardizaciju i nadzor procesa.

mCRM omogućava cjelovit uvid u aktivnosti sa svakim pojedinim partnerom i prodajnim mjestom, brz i intuitivan unos informacija te njihovu pravovremenu dostupnost.

 

Zašto mCRM?

  • Efikasno upravljanje partnerima, prodajnim mjestima, proizvodnim asortimanima i ljudima
  • Izvještavanje s konsolidarnim informacijama za sve funkcije u prodajnoj hijerarhiji
  • Planiranje i predviđanje prodaje
  • Integriranje svih prodajno-marketinških procesa u jedan sustav
  • Razne vrste mjerenja i izvještavanja
  • Pravovremena i ciljana komunikacija s kupcima i poslovnim partnerima
  • Horizontalna i vertikalna komunikacija unutar prodajnih timova
  • Jednostavno korištenje sustava za sve sudionike prodajnih procesa

 

mCRM

 

Moduli mCRM-a

Upravljanje podacima

  • 360º pogled

Naplata potraživanja

  • Finakcijski pokazatelji i trendovi
  • 7 faza naplate
  • Fleksibilnost procesa
  • Struktuirana komunikacija

Prodajne prilike i proces pregovaranja

  • Upravljanje dokumentima
  • Ugovori s rabatnom strukturom i cijenama
  • Tenderi

Aktivnosti na terenu

  • Hodogrami, ankete, upitnici
  • Distribucija zadataka
  • Konkurencija
  • Marketinške kampanje
  • Mobilna aplikacija

Briga o kupcima

  • Sve aktivnosti prema kupcu na jednom mjestu
  • Kontakt centar, usluge, reklamacije
  • Integracija s telefonskom centralom, upravljanje agentima
  • Upravljanje kvarovima na opremi, pritužbe kupaca i potrošača

Uloge i izvještaji

Terenski korisnici

  • 360º pogled
  • Jasni, precizni i pravovremeni zadaci,
  • Geolociranje, jednostavan i brz unos podataka

Uredski korisnici

  • Uvid u aktivnosti terenskih korisnika u realnom vremenu
  • Uvid u sve aktivnosti na svim prodajnim mjestima ključnih kupaca
  • Kontrola naplate, reklamacije i povrati od kupaca i potrošača, upravljanje matičnim podacima

Srednji i viši management

  • Upravljanje procesima, kampanjama, segmentima, asortimanima, kupovnim listama




Almir DzidicmCRM